O Mediaphilii

Coraz częściej dziś zaczynamy dostrzegać negatywne aspekty postępu w dziedzinach takich, jak marketing internetowy, media społecznościowe, powszechne uzależnienie od smartfonów i internetu, a także dobrowolna rezygnacja z naszej prywatności na rzecz darmowych usług w sieci. 

MEDIAPHILIA ma dawać odpowiedzi na nurtujące Was w tych kwestiach pytania. Ma również dostarczać rzetelnych informacji redagowanych w oparciu o sprawdzone źródła, a także proponować wyważone opinie na istotne dla świata cyfrowego tematy.

Nie znajdziecie tutaj recenzji najnowszych modeli smartfonów i inteligentnych odbiorników telewizyjnych. MEDIAPHILIA nie opiera swojego finansowania na współpracy z wielkimi firmami w zamian za pomijanie istotnych szczegółów bądź całych, ważnych spraw. Każdorazowo, kiedy podejmuję z kimś współpracę, upewniam się, iż nie będzie ona godziła w rzetelność dostarczanych Wam informacji i standardy, których trzymam się w swojej pracy.

Do tej pory moje teksty mogliście przeczytać m.in. w PAP, „Visegrad Insight”, Niebezpieczniku, Zaufanej Trzeciej Stronie, na portalach Cyberdefence24 oraz Res Publica, a także w brytyjskiej edycji magazynu „Wired”.

Wielokrotnie komentowałam również bieżące sprawy technologiczne w mediach takich, jak EuroNews czy BBC. Dziś możemy stworzyć ciekawe miejsce na mapie mediów technologicznych razem.

Dziękuję, że jesteście, czytacie i ze mną rozmawiacie

Gosia Fraser