Clubhouse: milion użytkowników wersji na Androida w tydzień

Aplikacja Clubhouse, która do rąk użytkowników i użytkowniczek telefonów z systemem Android trafiła zaledwie 21 maja, w tydzień została zainstalowana przez ponad milion nowych osób.
clubhouse prywatność

Aplikacja Clubhouse, która do rąk użytkowników i użytkowniczek telefonów z systemem Android trafiła zaledwie 21 maja, w tydzień została zainstalowana przez ponad milion nowych osób.

Twórcy platformy obiecują, że będą pracowali nad androidową wersją Clubhouse’a po to, by doświadczenie korzystania z aplikacji w tej wersji nie różniło się od tej, jaką cieszą się osoby korzystające z iPhone’ów. Oznacza to, że na Androida wkrótce trafi również funkcja pozwalająca na dokonywanie płatności w ramach aplikacji i “wynagradzanie” ciekawych mówców i mówczyń.

Serwis Tech Radar odnotował, że popularność Clubhouse’a zaczęła nieco słabnąć – m.in. dlatego, że podobne rozwiązania audio zaczęły wprowadzać inne media społecznościowe, np. Twitter (Twitter Spaces). Wersja aplikacji na Androida z pewnością zatem pozwoli jej nieco umocnić swoją pozycję, szczególnie, gdy mowa o użytkownikach z Indii – tam telefony z Androidem to 95 proc. całego rynku.

Total
1
Shares
Powiązane tematy
Czytaj dalej

Apple i Google wyrzuciły grę Fortnite ze swoich sklepów z oprogramowaniem. Dlaczego?

Wiadomość o zniknięciu gry Fortnite ze sklepów Google Play i App Store zelektryzowała internet w czwartek wieczorem. Epic Games - producent bijącej rekordy popularności gry wprowadził do niej bowiem własny system mikropłatności pozwalający graczom na dokonywanie transakcji wewnątrz programu, który jednocześnie umożliwia mu obejście 30-procentowej prowizji od każdej transakcji, jaką pobierają wielkie koncerny. Tak oto płaci się frycowe za przekonanie, że w świecie nowych technologii panuje jakakolwiek wolność.
Total
1
Share