Jedyny w Polsce serwis o internecie, prywatności i mediach społecznościowych pisany z perspektywy technologicznej, humanistycznej i społecznej

Należąca do Google’a platforma wideo w czwartek pokazała światu swoje nowe dziecko – dział YouTube /Fashion. Miejsce ma to być celem podróży dla wszystkich, którzy chcą oglądać treści związane z przemysłem mody bądź szeroko pojętą branżą beauty. Transmisje z wybiegów, sesje makijażu, zestawienia stylizacji na każdą porę roku… brzmi inspirująco, a przynajmniej – powinno.

/Fashion ma być miejscem, gdzie znajdziemy treści zarówno od wielkich domów mody i ich marketingowców, ale i od twórczyń oraz twórców z sektora mody i urody.

YouTube twierdzi, że liczba treści o takiej tematyce w okresie pomiędzy 2014 a 2018 rokiem wzrosła ponad sześciokrotnie.

Moda i uroda to również dziedziny, które przyciągają miliony odbiorców, a wyświetlenia treści z nimi związanych można liczyć w miliardach.

Tymczasem, z braku lepszego i przeznaczonego dla siebie miejsca, twórcy z tego sektora zadomowili się kilka lat temu na Instagramie. Czy zechcą spisać należący do Facebooka serwis na straty i dadzą się skusić narracją specjalnie skrojonej dla nich oferty YouTube’a? Czas i wyniki platformy pokażą.

// Gosia Fraser Więcej wpisów

Analityczka prywatności i cyberbezpieczeństwa, dziennikarka technologiczna. Interesuje się problematyką przemian społecznych w dziedzinie nowych technologii i psychologią mediów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *