YouTube /Fashion: spóźniony ukłon w stronę internetu mody

Należąca do Google’a platforma wideo w czwartek pokazała światu swoje nowe dziecko – dział YouTube /Fashion. Miejsce ma to być celem podróży dla wszystkich, którzy chcą oglądać treści związane z przemysłem mody bądź szeroko pojętą branżą beauty. Transmisje z wybiegów, sesje makijażu, zestawienia stylizacji na każdą porę roku… brzmi inspirująco, a przynajmniej – powinno.

/Fashion ma być miejscem, gdzie znajdziemy treści zarówno od wielkich domów mody i ich marketingowców, ale i od twórczyń oraz twórców z sektora mody i urody.

YouTube twierdzi, że liczba treści o takiej tematyce w okresie pomiędzy 2014 a 2018 rokiem wzrosła ponad sześciokrotnie.

Moda i uroda to również dziedziny, które przyciągają miliony odbiorców, a wyświetlenia treści z nimi związanych można liczyć w miliardach.

Tymczasem, z braku lepszego i przeznaczonego dla siebie miejsca, twórcy z tego sektora zadomowili się kilka lat temu na Instagramie. Czy zechcą spisać należący do Facebooka serwis na straty i dadzą się skusić narracją specjalnie skrojonej dla nich oferty YouTube’a? Czas i wyniki platformy pokażą.

Total
3
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiązane tematy
Czytaj dalej

Nowe technologie w służbie Polskiej Akcji Humanitarnej

Świat wciąż zmaga się z kryzysami humanitarnymi, mieszkańcy Ziemi cierpią z powodu konfliktów zbrojnych, problemów klimatycznych, klęsk i zwyczajnej biedy. Organizacje humanitarne starają się znaleźć najbardziej odpowiednie rozwiązania w takich sytuacjach, w ostatnich czasach korzystając z nowych rozwiązań oferowanych przez technologię. 
ministerstwo cyfryzacji likwidacja
Czytaj dalej

Znika Ministerstwo Cyfryzacji – resort straconych złudzeń

O likwidacji Ministerstwa Cyfryzacji mówiło się już niejednokrotnie w różnych środowiskach co najmniej od 2018 r. W ciągu ostatnich dwóch lat działania resortu niejednokrotnie można było odnieść wrażenie, że jego funkcjonowanie w rzeczywistości polega na czekaniu, aż w końcu MC formalnie zostanie rozwiązane, a jego kompetencje - przekazane gdzie indziej. Czy oznacza to, że Ministerstwo Cyfryzacji niczego nie zrealizowało, a jego istnienie było całkowicie pozbawione sensu? Nie do końca - resort posiada wymierne osiągnięcia na polu m.in. wdrażania e-administracji. To jednak zdecydowanie za mało, aby nad jego likwidacją ubolewać. Ważne decyzje w kwestiach cyfrowych od dawna zapadają gdzie indziej.
Total
3
Share